2.kolo KP družstev TJ Dvůr Králové n.L. - Slavia Hradec Králové C

12.11.2017 21:19

Po 1. nepovedeném kole s TJ Hronov, kdy jsem prohráli těsně 3,5 - 4,5, jsme na druhé kolo vyrazili do Dvora Králové nad Labem, Už během týdne během tvorby sestavy jsem tušil, že to nebude lehké, nejprve jsem byl "nominován" na 3. šachovnici, ve čtvrtek už jsem byl na 2. s tím že chybí jeden hráč takže jedeme v sedmi lidech, kdy po několika nemocech už žádný další nebyl. V sobotu odpoledne jsem se dozvěděl že nejede ani Radek Novák protože bude hrát 1.ligu, já se posouvám na 1.desku a celkem nás bude 6 !!! Takže od této chvíle prohráváme 2:0,

Začalo se s mírným zpožděním, kdy se čekalo na některé naše hráče až najdou vchod a dorazí do hrací místnosti, a na některé domácí opozdilce,domácí nastoupili v celkem silné sestavě, já osobně jsem čekal, že první tři extraligoví/1.ligoví hráči nenastoupí, a proto jsem se připravoval na Jardu Šmída, se kterým jsem cca před třemi leta prohrál, poté co jsem odmítl nabídku remízy ihned poté jsem zahrál chybně a dostal se do prohrané pozice, takže jsem měl co vracet. No nestala se tak, a z prvních třech chyběl hostům pouze jeden - náš hráč Luboš Roško. 

TJ Dvůr Králové n.L.  7 - 1 Slavia Hradec Králové C

1. Kraus Tomáš - Marek Petr 1- 0

Anglická hra, já jsem ze zahájení vyšel dost pasivně, s koněm na D8, kterého jsem nemohl dlouho rozehrát, soupeř ovšem nedokázal dostatečně využít, po mírném přechodu do koncovky mi připadalo že se stál jednu chvly i trochu lépe, pak jsem přehlédl ztrátu pěšce, a bylo po partii, sice se ještě chvíly hrálo, ale už to bylo o ničem, partie skončila jako poslední

2. Macháň Jan - Přibík Petr 1 - 0

Petr Přibík nabídl cca po 1,5hod ve 13.tahu remízu, soupeř ji podle očekávání odmítl, náš hráč mi připadalo stál pasivně, čehož soupeř využil tlakem na f2, čímž se hráče ještě více zpasivnila, čehož soupeř v závěru využil k získání výhry

3. Šmíd Jaroslav - Picek Ivan 0 - 1

I zde náš hráč nabízel cca po 2hod ve 13.tahu remízu (poté možná ještě párkrát), soupeř vždy odmítl, v samotném závěru si myslím že Ivan byl prohranej, ale v časovce soupeř přehlédl taktický obrat, ztratil dámu a vzdal

4.Špaček Libor - Steiner Pavel 1 - 0

Zde vůbec nevím jak to probíhalo....

5. Nejedlo Josef - Rozkovec Ludvík 1 - 0

Tady cca po 1hodině hry náš hráč nabídl remízu, soupeř pokračoval ve hře a nakonec vyhrál

6. Fuchs Fratišek - Valík Ondřej 1 - 0

Zde šachový matador Fuchs František našeho hráče přehrál, ten mu sice po cca 3hod hry v 25.tahu nabídl remízu, ale v té době už stál pasivně a soupeř ho tlačil po d sloupci, čehož nakonec i využil k výhře

7. Svída Rostislav - 1K    - no comment

8. Vít Ondřej - 1K - no comment

Chmurný neodvratný debakl nám zpřijemňovali "bubeníci" z vedleší tělocvičny, kde probíhal florbalový turnaj, chvílema si myslím byla i mexická vlna, to jen tak my šachisti nezažijem :)

Alespoň na A vyhrálo - to bude potřebovat pro záchranu v 1 lize 

1. Liga 

SK JOLY Lysa nad Labem C 2,5 - 5,4 TJ Slavia Hradec Kralove

RP C

Sokol Hradec Králové "B" 3 - 2 TJ Slavia Hradec Králové "E"

 

Následující zápasy:

neděle 19.11.2017

2. liga TJ Sněžka Náchod - TJ Slavia HK

KS ŠK Červený Kostelec A - TJ Slavia Hradec Králové D

 

Petr Marek

 

Kontakt

Šachový oddíl TJ Slavia HK zasedací místnost TJ Slavia HK
Víta Nejedlého 1216
500 03 Hradec Králové

tréninkový den: každé pondělí a čtvrtek 18:00 až 21:00
Tel.(TJ Slavia): 495 514 273